ads1

Jumaat, 30 Jun 2017

Ronaldo ambil cuti awal


CRISTIANO Ronaldo mengesahkan dirinya bakal terlepas aksi  penentuan tempat ketiga keempat Piala Konfederasi.

Ini berikutan kelahiran anak lelaki kembarnya ketika beliau sedang beraksi dalam perlawanan separuh akhir bertemu Chile awal pagi semalam.

"Di saat saya sedang beraksi sepenuh jiwa dan raga untuk pasukan kebangsaan Portugal, saya telah mendapat berita mengenai kelahiran putera kembar saya.

"Walaupun saya dan pasukan gagal mencapai target utama kami untuk menjuarai Piala Konfederasi tahun ini, tetapi saya yakin kami akan terus memberi kejayaan kepada Portugal.

"Terima kasih diucapkan kepada Presiden Federasi Bola Sepak Portugal dan keseluruhan pasukan kebangsaan yang membenarkan saya pulang awal untuk bersama dengan anak saya buat pertama kalinya.

"Jasa kalian membuatkan saya tersentuh dan tidak akan melupakannya sampai bila-bila," katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan