ads1

Selasa, 10 April 2018

6 KEJADIAN MEMALUKAN ARTIS HOLLYWOOD YANG TAK PATUT DIRAKAM KAMERA!!

Nasib malang tiada siapa yang tahu. Kadang-kadang orang berasa malu di tempat dan masa yang sangat tidak dijangka. Kami tentu tidak mahu sesuatu seperti ini, tetapi kami juga tidak boleh mengelakkannya apabila tiba masanya.
Walaupun ramai orang sentiasa meminimumkan setiap kemungkinan, tetapi mereka mungkin malu di hadapan ramai orang. Begitu juga dengan artis-artis dunia yang sangat terkenal, ia tidak membuatnya terlepas dari rasa malu di hadapan orang ramai. Berikut adalah 6 artis dunia yang mempunyai momen yang memalukan apabila di khalayak umum dan pendedahan kamera yang dilarang.
1. Nicki Minaj

Penyanyi ini memang sangat terkenal dan sentiasa menjadi rebutan. Jadi jangan terkejut jika dia adalah salah seorang penyanyi yang paling berjaya. Walau bagaimanapun, dia mengalami momen yang sangat memalukan apabila muncul di Good Morning America, pakaian yang dia pakai terlondeh dan mendedahkan bahagian dadanya.
2. Anne Hathaway
Mempunyai wajah yang cantik dan tubuh seksi menjadikannya dipuja oleh ramai orang, terutama lelaki. Bagaimanapun, walaupun ia terkenal begitu, ternyata Anne mempunyai tabiat yang akhirnya membuat pengalamannya malu. Dia ditangkap tidak memakai seluar ketika datang ke perdana filem terbarunya.
3. Britney Spears
Sama seperti Anne Hathaway, Britney Spears juga terbukti mempunyai tabiat yang kurang baik, iaitu jarang memakai seluar. Ini akhirnya menjadikannya mengalami rasa malu apabila dia keluar dari kereta dan banyak yang diserlahkan oleh wartawan kamera. Britney Spears yang memakai pakaian hijau kelihatan cantik, tetapi bahagian intimnya jelas kerana ia tidak menggunakan pakaian dalam.
4. Katty Perry
Semasa berehat di kolam renang, dengan Katty Perry yang tidak dijangka akhirnya mengalami masa yang sangat memalukan, yang akan dilupakan dalam ingatannya. Apabila naik dari kolam renang, pakaian renang yang dipakai oleh Katty Perry terlondeh dan menjadikan bahagian terlarang itu kelihatan jelas kepada orang-orang di sekelilingnya, menyebabkan orang ramai mengambil gambarnya
5. Kanye West
Saat yang memalukan tak kira tempat atau juga Kanye West. Apabila hendak pergi ke acara dan baru sahaja keluar dari kereta, ia kelihatan seperti seluar Kanye West yang melanda dan menjadikannya mudah untuk menjaga perkara yang memalukan itu.
6. Katherine Heigl
Mendapatkan sebuah pengahargaan tentu merupakan sebuah momen yang sangat membahagiakan bagi seorang artis, terlebih kalau pernghargaan tersebut adalah pengahargaan sebagai artis terbaik. Namun saat maju ke depan untuk memberikan ucapan terimakasih dan beberapa patah kata, Katherine malah mengalami hal yang sangat memalukan. Terlihat kalau gaun yang dipakainya melorot kebawah dan membuat bahagian terlarangnya terekspos kamera dengan jelas.
Walaupun ia tidak disengajakan, tetapi sudah tentu momen-momen seperti ini sangat memalukan dan membuat kita menjadi tontonan ramai orang. Oleh itu, sentiasa bersedia dan cuba untuk meminimumkan semua orang yang mungkin, supaya tidak berlaku seperti hal-hal yang dialami oleh para seniman dunia di atas.
Kredit : upstation

Tiada ulasan:

Catat Ulasan