ads1

Sabtu, 28 April 2018

Ramai tidak akan percaya apa yang dilihat, Inilah pemandu yang mempunyai Skill Tahap Dewa!


Wow.. wow..!! Hebat betul lar brader nie dapat buat cam ni. Tidak takut jatuh ker?
Sedikit info mengenai pemandu lori: Pemandu lori merupakan mereka yang menyediakan perkhidmatan penting kepada masyarakat perindustrian dengan mengangkut barangan siap dan bahan mentah ke atas tanah, biasanya ke dan dari pusat pengilangan, pusat runcit dan pengedaran.
Pemandu lori juga bertanggungjawab untuk memeriksa semua kenderaan mereka untuk barangan mekanikal atau isu berkaitan dengan operasi yang selamat.
Selain itu, seperti pemandu / pekerja jualan, juga bertanggungjawab untuk buat jualan, melengkapkan perkhidmatan tambahan seperti pembersihan, penyediaan dan menghiburkan (seperti memasak dan membuat minuman panas) dan perkhidmatan pelanggan.
Sebagai pemandu lori, masa pekerjaan adalah lebih awal dari orang yang buat kerja biasa. Ramai pemandu suka memandu pada siang hari, tapi ada jugak pemandu lori lebih suka memandu pada waktu malam.
Mungkin harga tidak sama kot, atau bahan yang mereka hantar lebih sesuai dihantar pada waktu malam.
Selain itu, mereka yang buat kerja cam ni juga sangat bahaya sebab apa yang mereka hantar adalah sangat berat. Walau pun begitu, masih ada orang dapat buat kerja cam ni dengan baik.
Jom sama-sama kita tonton video di bawah. Awak tidak akan percaya apa yang dilihat!

Kredit : dharian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan