ads1

Rabu, 2 Mei 2018

Fuyoo! Style betul cara abang ini ORDER kfc, tergelak awek kfc dibuatnya..


Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca halaman viral hangat sekalian. Kali ini saya akan kongsikan video viral mengenai seorang lelaki yang mendapat pujian dan perhatian ramai gadis kerana mempunyai cara ORDER yang unik untuk membeli kfc.
Bagi seorang lelaki yang bernama Hassanal Aimul, mungkin dia tidak menyangka video rap yang di nyanyikannya dalam kereta telah menambat hati ramai orang dan juga menghiburkan.
Beliau baru-baru ini telah pergi ke sebuah restoran KFC melalui laluan drive thru dan memesan beberapa menu.
Namun, cara yang digunakannya sangat unik. Dia tidak membuat order seperti bercakap seperti orang lain, tetapi order yang dilakukannya ialah dengan melalui nyanyian rap seperti di bawah :
“Bagi saya SET D sama satu SET C , Itu minuman Pepsi , Ayam dua ketul Spicy . Oh kasih , tambah satu lagi nasi , dan tu ayam bagi bahagian dada yang banyak isi , Dorang makan ABC ada yang pergi makan shushi tapi saya ni dari dulu memang peminat KFC , walau ada GST kfc tetap di sisi , ingat order saya tdi kay , terima kasih.”
Nyanyiannya sangat lancar sehingga membuatkan staf perempuan yang bertugas ketika itu tersenyum manis kepadanya sambil mengambil pesanan menu yang diminta olehnya.
Ketika mahu mengambil pesanan dan membuat bayaran, staf perempuan KFC yang bertugas dilihat ketawa dan terhibur. Nyanyian dapat dilihat melalui video di bawah. Rajin-rajin share video ini. Selamat menonton.
Sila tonton video:
Kredit : kotakmedia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan