ads1

Khamis, 10 Mei 2018

Ibu ini nak rakam satu video untuk suaminya yang sudah lama tidak balik rumah! Tapi saat seterusnya dalam air muncul ‘SESUATU’ buat dia Terkejut Sampai mau Nangis!

Suami untuk ibu ini merupakan seorang tentera. Biasanya tentera tidak akan tinggal di rumah, dan akan pergi luar untuk kerja dalam masa yang sangat lama.
Sudah lama tidak jumpa suami pasti akan sangat rindu. Oleh itu, dia minta bantuan rakan dia untuk rakam satu video untuk suaminya yang sudah lama tidak balik rumah! Tapi saat seterusnya dalam air muncul “SESUATU” buat dia Terkejut Sampai Mau Nangis! Anda boleh scroll ke bawah untuk tonton video terus.

Sedikit info tentang tentera. Tentera adalah sebahagian daripada tentera negara yang bertempur di tanah. Orang dalam tentera dipanggil askar. Banyak tentera moden mempunyai kenderaan seperti kereta kebal, kapal terbang, dan helikopter untuk membantu askar untuk bertarung di tanah.
Seorang askar boleh menjadi sukarelawan (seseorang yang menyertai sesuatu kerana mereka mahu), atau dia mungkin dipaksa oleh kerajaan untuk menyertai tentera. Memaksa lelaki untuk menyertai tentera dipanggil penjenayah atau draf.
Tentera sukarela cenderung kecil oleh nombor, tetapi tinggi dalam keyakinan dan kualiti. Tentera-tentera yang dicadangkan adalah besar, tetapi sering kurang percaya diri dan berkualiti: mungkin sangat sukar untuk memaksa seseorang untuk mempertaruhkan hidupnya terhadap kehendaknya.

Apa-apa pun, untuk mereka yang menjadi tentera, kita memberi kehormatan yang besar terhadap mereka sebab mentaruhkan nyawa untuk mempertahankan kita. Jom saksikan video di bawah.
Ibu nie nak rakam satu video untuk suaminya yang sudah lama tidak balik rumah! Tapi saat seterusnya dalam air muncul “SESUATU” buat dia Terkejut Sampai Mau Nangis!
Sila tonton video:
kredit:langitbiru.win

Tiada ulasan:

Catat Ulasan