ads1

Isnin, 7 Mei 2018

Keseronokkan adik-adik ini ketika mandi berakhir dengan tragis


Orang yang tinggal di kampung memang ingat perkara seperti ini. Mereka suka ikut mak pergi tempat cuci baju, dan sama-sama terjun ke dalam air untuk main, sambil mandi dalam masa yang sama.
Orang kampung memang tidak sama dengan anak-anak yang tinggal kat bandar. Orang kat bandar ada alat-alat yang canggih seperti telefon bimbit, TV, internet dan sebagainya. Mereka dapat habiskan masa lapang mereka hanya tengok dekat skrin telefon bimbit mereka jer.
Tapi untuk anak-anak yang tinggal di kampung, mereka mana ada alat-alat yang canggih seperti ini. Mereka biasannya menghabiskan masa lapang mereka dengan aktiviti kat outdoor seperti main gasing, lari, layang-layang, berenang dan sebagainya.
Boleh dikatakan anak-anak yang tinggal di kampung lebih sihat berbanding dengan anak-anak yang tinggal kat bandar. Tengok anak-anak yang tinggal kat bandar, masih kecil pun sudah pakai cermin mata dah.
Kanak-kanak yang tinggal di kampung memang seronok main kat luar. Tengok dalam video di bawah sudah dapat kami lihat mereka begitu seronok berenang sambil mandi bersama mak mereka kat luar.
Tapi kadang-kadang ada masalah yang lucu berlaku jugak. Saat mereka tengah gembira berseronok, tiba-tiba air tu muncul sesuatu yang buat semua orang terus naik atas, tak mau masuk air dah!! Saksikan video di bawah tengok apa yang telah mereka jumpa.
Sila tonton video penuh di bawah:
Sumber : kotakmedia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan