ads1

Rabu, 9 Mei 2018

Tidak Tahu Malu! Nasib baik ada pasang CCTV dekat balkoni, kalau tidak tuan rumah pasti tidak akan jumpa apa yang berlaku!


Ingat tak ada orang? Buat cam ni kat balkoni!! Tidak tahu malu! Nasib baik ada pasang CCTV dekat balkoni, kalau tidak tuan rumah pasti tidak akan jumpa apa yang berlaku! Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk lihat kejadian yang berlaku.
Banyak orang ingat tidak penting pasang CCTV dekat rumah. Ini adalah disebabkan kalau ada apa-apa berlaku di rumah anda, anda boleh lihat balik CCTV tengok apa yang telah berlaku.
Adakah anda berasa cemas selepas meninggalkan rumah anda? Terutamanya rumah yang anda baru beli? Adakah haiwan peliharaan anda menikmati makanan atau bermain? Dan bayi anda bermain dengan gembira sekarang?
Banyak orang bimbang tentang keselamatan rumah, bayi, haiwan kesayangan selepas pulang ke rumah.
Sebab mengapa pemilik rumah harus mempertimbangkan untuk memasang sistem keselamatan rumah adalah bahawa sistem keselamatan dapat memberi mereka keselamatan dari penceroboh luar.
Satu rumah penyelidikan Forbes tanpa sistem keselamatan adalah 3 kali lebih cenderung untuk disasarkan oleh pencuri. Sistem keselamatan sering melindungi keluarga dengan penggera dan amaran terhadap pencuri.
Kebanyakan sistem keselamatan mempunyai teknologi menolak ke telefon bimbit anda, menolak e-mel atau pemberitahuan, dan kami memanggil mereka rumah pintar.
Sekarang mari kita tonton video di bawah. Tidak tahu malu! Nasib baik ada pasang CCTV dekat balkoni, kalau tidak tuan rumah pasti tidak akan jumpa apa yang berlaku! Saksikan
Sila tonton video penuh di bawah:
Sumber : kotakmedia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan