ads1

Jumaat, 11 Mei 2018

Wanita cantik ini menari di depan cermin, tanpa sedar kejadian Menyeramkan terjadi.. PE RHATIKAN!!

Anda boleh scroll ke bawah tonton video penuh terus.
Gempar!! Wanita yang cantik sedang menari di depan cermin. Dia tidak sedar ada sesuatu yang tidak kena kat bilik menari tu. Cuba anda perhatikan betul-betul!! Tanpa sedar kejadian Menyeramkan terjadi.. PERHATIKAN!!
Sedikit info tentang tarian: Amalan tarian selamat adalah pendekatan holistik terhadap seni dan sains tarian yang membantu seseorang dalam mengekalkan kesejahteraan fizikal dan emosi yang optimum sebagai penari. Ia bertujuan untuk mencegah kecederaan berkaitan tarian dan bagaimana untuk merawat kecederaan jika berlaku. Amalan tarian yang selamat merujuk kepada penyediaan dan pelaksanaan prestasi tarian dan memastikan kesejahteraan fizikal dan emosi penari.
Tarian adalah seni pertunjukan. Ia diterangkan dalam banyak cara. Ia adalah apabila orang bergerak ke irama muzik. Mereka mungkin bersendirian, atau dalam kumpulan. Tarian ini boleh menjadi pertunjukan tidak rasmi, sebahagian daripada upacara, atau sebahagian daripada prestasi profesional. Terdapat banyak jenis tarian, dan setiap masyarakat manusia memiliki tarian sendiri. Menari bukan sukan, walaupun ia mempunyai beberapa aspek sukan.
Kadang-kadang menari boleh menemui benda atau kejadian yang aneh. Lebih-lebih lagi kalau menari seorang diri tanpa ada orang lain kat dalam bilik. Jom tonton video di bawah. Wanita cantik ini menari di depan cermin, tanpa sedar kejadian Menyeramkan terjadi.. PERHATIKAN!!
Sila tonton video:
sumber:langitbiru.win

Tiada ulasan:

Catat Ulasan