ads1

Sabtu, 30 Jun 2018

Seram Lelaki Yang Melewati Kaca Tiada Kelihatan Bayangannya [ VDEO ]

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Seram, Lelaki yang melewati kaca tiada kelihatan bayangannya… Wow..sungguh menyeramkan, lihat lah lelaki berbaju hitam ini sangat menyeramkan, ketika orang melalui cermin di dinding itu, kelihatan bayangan pada cermin tersebut.
Begitu juga dengan orang yang membelakangi dan perempuan yang duduk di atas bangku tersebut. jelas kelihatan bayang mereka tapi, saat lelaki yang berbaju hitam itu melalui dinding yang bercermin, tidak ada kelihatan bayangan pun pada cermin tersebut.
Apakah yang telah terjadi? Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus.
Bahan gelap dan tenaga gelap. Kita tahu bahawa mereka wujud, dengan melihat alam semesta dan bagaimana ia berfungsi.
Kita boleh melihat bahawa galaksi wujud, tetapi terdapat terlalu sedikit bintang di dalamnya agar mereka berkelakuan seperti yang mereka lakukan.
Jadi nampaknya ada beberapa perkara yang tidak dapat kita lihat. Kita hanya boleh melihat kesannya – terdapat galaksi.
Apa itu, kita tidak tahu. Tetapi kita menyebutnya “perkara gelap”, “gelap” yang bermaksud “kita tidak dapat melihatnya secara langsung, dan kita tidak tahu apa itu atau bagaimana ia berfungsi.”
Sains adalah perusahaan yang mahal. Ia memerlukan masa dan wang untuk menyiasat siasatan saintifik, dan orang yang membiayai sains tidak mungkin melakukan ini melainkan jika mereka fikir terdapat kemungkinan untuk berjaya.
Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan admin semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah.
Seram, lelaki yang melewati kaca tiada kelihatan bayangannya… Saksikan!
Sila tonton video:
kredit:harianmetromy.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan