ads1

Ahad, 25 Februari 2018

Fuhh Cantik Mengalahkan Elizabeth Tan. Inilah 8 Foto Wajah Terkini Pelakon Cilik Cj7 Setelah 9 TAHUN Berlalu. Serius Dulu Muka Macam Budak Laki Je Tapi Sekarang Mengancam Teruk





Jika anda adalah salah seorang peminat dan penggemar filem lakonan Steph en Chow, sudah tentu anda telah pun menonton filemnya yang bertajuk CJ7.
Filem CJ7 mengisahkan seorang ayah tunggal bernama Ti (lakonan Stephen Chow) dan seorang anak nya yang bernama Dicky (lakonan Xu Jiao).
Bagi yang pernah menonton filem ini majoriti mereka beranggapan Dicky adalah seorang budak lelaki tetapi sebenar nya tidak!
Dicky atau nama sebenar nya Xu Jiao adalah seorang perempuan.
Kini, Xu Jiao sudah membesar dan menjadi anak dara. Di bawah ini adalah beberapa keping gambar terkini Xu Jiao. Cantik mengalah kan Elizabeth Tan! Sudah pasti buat ramai lelaki di luar sana cair.




Berikut adalah sedikit sinopsis cerita CJ7:
Ayah tunggal (Stephen Chow) bekerja tanpa mengenal penat lelah untuk mendapa tkan wang yang cukup untuk menjaga anak nya, Dicky (Xu Jiao), mendaftar di sekolah swasta, dengan harapan pendidikan akan membawa kepada pilihan kerjaya yang lebih baik. Dicky belajar dengan tekun, tetapi pakaian nya menimbul kan kecurigaan dari rakan sekelas nya yang mewah, menjadikan nya merasa seperti orang yang tersisih. Tidak dapat membeli mainan mahal yang Dicky mahu, Ti menjumpai bola yang bersinar di dalam longgokan barang terpakai dan memberikan nya kepadanya. Tidak selepas itu, “bola” itu menjadi kawan terbaik Dicky – seekor makhluk asing.
Sungguh berbeza wajahnya yang dulu dengan yang sekarang. Dulu kelihatan kelakian tetapi kini anggun seperti wanita tulen. Ya! Xu Jiao memang wanita tulen dan bukan nya tiruan seperti kebanyakan barangan China.
sumber : www dot blogammar dot com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan