ads1

Sabtu, 3 Mac 2018

Ingatkan Ayah Tak Up to Date Pakai Baju Yang Sama 20 Tahun Sampailah Wanita Ni Tahu Sebabnya

ingatkan ayah tak up to date pakai baju yang sama 20 tahun sampailah wanita ni tahu sebabnya
Sumber: World of Buzz
Mungkin kita sebagai anak ada situasi yang kita rasa ibu bapa kita tak up to date dalam beberapa perkara terutama soal fesyen. Wanita ini tak terkecuali untuk rasa seperti itu. Apa taknya, selama 20 tahun ayahnya hanya pakai baju yang sama setiap kali mereka keluar. 
Wanita yang dikenali sebagai Riaru di Twitter akhirnya membuka cerita disebalik baju yang sama dipakai ayahnya. Ayahnya hanya memakai baju polo berwarna hijau dan kuning sahaja. Baru-baru ni Riaru ada membuka barang-barang lama mendiang datuknya dan menjumpai album ibu bapanya. 
Dalam album tersebut dia melihat gambar-gambar honeymoon ayahnya dan ibunya yang dah meninggal dunia 18 tahun yang lalu akibat kanser. Dalam gambar tersebut kedua ibu bapanya memakai baju polo hijau dan kuning tersebut. 
"Bila polo shirt ni koyak atau berlubang, dia akan jahit semula elok-elok. Dia pakai baju ni bila ada majlis istimewa sama ada kerja atau percutian bersama keluarga"
ingatkan ayah tak up to date pakai baju yang sama 20 tahun sampailah wanita ni tahu sebabnya
ingatkan ayah tak up to date pakai baju yang sama 20 tahun sampailah wanita ni tahu sebabnyaingatkan ayah tak up to date pakai baju yang sama 20 tahun sampailah wanita ni tahu sebabnya

Kredit:era.je

Tiada ulasan:

Catat Ulasan