ads1

Jumaat, 2 Mac 2018

Pelik Isteri Selalu Cuci Rambut Setiap Hujung Minggu, Rupa-Rupanya


 Bekas kekasih memang selalu menjadi batu api dalam sebuah keluarga. Hal itulah yang dialami oleh pasangan Rahmat Dan Karin.
Rahmat lebih memilih jalan penceraian selepas tidak dapat menerima perselingkuhan isteri dengan kekasih gelap(kekasih lama).

Menurut Rahmat, dia mulai mengetahui perselingkuhan itu, selepas isteri terlalu kerap bermain Hp.
Rahmat juga mengaku perangai isterinya juga mulai berubah semenjak berhubungan dengan rakan-rakan waktu sekolah di facebook.

Karin yang merupakan suri rumah biasa memilih untuk berinteraksi di dunia maya, selain itu dia juga gemar berhias dan memuat naik gambar menggoda di laman media sosial miliknya.

Lain daripada itu,Karin juga diketahui akan keluar rumah setiap kali hujung minggu untuk bertemu rakan-rakan facebooknya.

Hal itulah yang di curigai oleh Rahmat,katanya setiap kali isterinya pulang , mukanya nampak penat dan paginya terus cuci rambut.

Secara diam-diam rahmat menyiasat dan mendapati isterinya memang menjalin cinta dengan kekasih lamanya,bahkan lebih teruk keduanya sering tidur bersama.

“Selepas saya siasat dan menunjukkan bukti berupa gambar baru dia mengaku”kata rahmat.

Bagaimanapun karin yang menundukkan kepala di hadapan hakim mengaliskan air mata tanda penyesalan mendengar penjelasan suaminya.

Sejurus itu hakim cuba memberi peluang kepada keduanya untuk memperbaiki hubungan mereka,namun rahmat tetap berkeras mahu menceraikan karin dengan talak tiga.
Kredit : EBerita

Tiada ulasan:

Catat Ulasan