ads1

Rabu, 25 April 2018

Air Terjun Besar Ini Boleh Membahayakan Semua Orang Tapi Kita Tengok Apa Yang Berlaku


Saksikan video kepala air yang bolehh membuat anda ketakutan.cuba bayangkan bagaimana keadaan klau kita yang berada di tempat kejadian.
adakah kita lari,panik,menangis atau merakam sendiri video kejadian untuk jadi koleksi dlm handphone kita.selepas itu boleh kita tunjukan video tersebut sambil bercerita.
Pasti ramai mengerumuni mendengar cerita kita.sekarang mari kita saksikan video ini.untuk kita menyedari kekuasaan Allah itu lebih besar dan hebat daripada ciptaan manusia.
jangan lepaskan peluang ini untuk menyaksikan video kepala air yang sedang mengganas.
Kita boleh tengok sendiri macamana rupanya kejadian kepala air yang mungkin sesetengah orang tidak pernah menyaksikan kejadian kepala air.
Kalau anda berminat dengan video ini anda boleh simpan atau anda kongsikan video ini dengan kawan-kawan adik beradik atau sesiapa sahaja yang anda mahu asalkan benda itu benda yang baik.
Mari kita saksikan bersama kawan-kawan,adik beradik atau sesiapa saja yang anda mahu.tidak rugi kalau kita kongsikan video kepala air ini sekadar untuk renungan bersama bahawa setiap kejadian pasti ada hikmahnya.
Air terjun sangat bahaya kat semua orang tapi ramai yg amik kesempatan untuk bergambar dan amik video.  Ini yang berlaku. Menyesal dahulu pendapatan, mesyesal kemudian tiada gunanya. Sayangilah nyawa anda.
Jom lihat video di bawah

Sumber : dharian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan