ads1

Selasa, 24 April 2018

Budak2 ni asyik sungguh main game online.Tiba2 rakaman cctv merakam kejadian yang tak diduga! Perhatikan betul betul


Akibat terlalu fokus main game online, tengok apa yang terjadi!
Online game adalah permainan video yang sama ada sebahagiannya atau terutamanya dimainkan melalui Internet atau rangkaian komputer lain yang tersedia.
Permainan online game ada di mana-mana di platform permainan moden, termasuk PC, konsol dan peranti mudah alih, dan merangkumi banyak genre, termasuk penembak orang pertama, permainan strategi dan permainan berbilang peranan dalam talian secara besar-besaran (MMORPG).
Reka bentuk permainan online game boleh terdiri daripada persekitaran berasaskan teks mudah untuk memasukkan grafik kompleks dan dunia maya.
Kewujudan komponen dalam online dalam permainan boleh terdiri daripada ciri-ciri kecil, seperti papan pendahulu dalam talian, menjadi sebahagian daripada permainan teras, seperti bermain secara langsung terhadap pemain lain.
Online game sangat menarik. Banyak budak sekolah lepas balik dari sekolah, tidak buat kerja rumah, ajak kawan-kawan sama-sama main kat dalam cyber cafe. Banyak jenis online game yang mereka main. Dulu mana ada banyak cam ni.
Tapi lihat rakaman cctv di bawah yang berjaya dirakam kat dalam sebuah cyber cafe.Perhatikan betul betul. Jom saksikan
Sila tonton video penuh di bawah
Sumber : dharian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan