ads1

Selasa, 10 April 2018

Rasa Sangat Terharu Pulak, Boleh Buat Semua Orang Mengalir Air Mata !!

Awek cantik nie duduk atas katil dan cuba tanggalkan kaki dia, walaupun sudah kehilangan kaki, tapi dia masih dapat tabahkan hati berdepan dengan keadaan dia. Rasa sangat terharu pulak. Keadaan dia memang buat banyak orang mengalir air mata.
Kehidupan kita penuh dengan cabaran, kita tidak semestinya akan cemerlang setiap masa, ada juga saat yang nasib tidak begitu baik. Kalau anda sedang berada dalam keadaan cam ni, apa yang akan kamu buat?
Berputus asa atau terus perjuangan dalam kehidupan anda? Kalau kita awal-awal sudah berputus asa, pasti tidak akan menikmati kecermalangan yang bakal dihapadi pada masa akan datang.
Setiap kegagalan mesti kita hadapi dan cari apa yang tidak baik dan membetulkan kesalahan yang kita buat. Lama-kelamaan pasti akan mencapai kejayaan jugak.
Dalam video di bawah memaparkan orang-orang yang sudah kehilangan kaki (orang kurang upaya) di mana mereka masih bertabah hati dan hidup dengan baik.
Orang kurang upaya, atau lebih dikenali sebagai OKU adalah mereka yang kehilangan sesetengah keupayaan yang buat mereka susah untuk menjalankan kehidupan mereka, dan mereka perlukan alat tertentu untuk membantu mereka menjalankan kehidupan mereka.
Kita patut hormat dan sentiasa membantu mereka yang kurang upaya, beri kasih sayang yang cukup kepada mereka supaya mereka tidak rasa ditinggalkan orang. Jom saksikan video di bawah.
Sila tonton video:

kredit:mediakapak.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan