ads1

Rabu, 16 Mei 2018

Ahli silap mata ini melakukan sebuah pertunjukan yang hebat dan meyakinkan sehinggalah saat mereka ‘diserang’ oleh mercun dan semuanya berubah sama sekali!

Menjadi ahli silap mata di jalanan adalah salah satu pekerjaan yang paling sukar. Anda perlu melakukan helah sehingga segala-galanya kelihatan sempurna, memastikan semua aksesori anda berada dalam keadaan sempurna, dan kemudian menipu penonton sebelum mereka dapat melihatnya. Video ini menjadi tular sekelip mata di China sejak ia dipaparkan di laman Facebook JFOX.
Oleh itu, tidaklah menghairankan apabila muslihat yang dilakukan seringkali terbongkar tidak seperti yang dirancang.
Tetapi kes arnab yang melompat dari topi sebelum ahli silap mata mengumumkannya tidaklah begitu memalukan seperti kes yang satu ini.
Ahli silap mata jalanan berbangsa Cina ini melakukan silap mata dengan bantuan pembantunya yang setia, yang telah dipotong separuh. Dia mengamalkan trik ini berjam-jam untuk menarik perhatian penonton, tetapi tiba-tiba mereka mula ‘diserang’ dengan beberapa butir mercun, yang pastinya ia bukan sebahagian daripada rancangan asal mereka!
Semoga kedua-dua pelakon malang ini berkongsi lebih banyak helah yang digunakan oleh para ahli silap mata di seluruh dunia. Ia benar-benar kelihatan hebat di permulaannya… sehinggalah suatu detik yang tidak disangka-sangka berlaku!
Kredit:Era Baru

Tiada ulasan:

Catat Ulasan