ads1

Sabtu, 12 Mei 2018

Awalnya mereka ceria, tengok beberapa minit kemudian mereka menjadi panik


Kejadian yang akan berlaku kat atas laut memang tidak dapat diduga. Kalau nak atas kapal laut dan pergi ke laut mesti berhati-hati dan diikuti dengan mereka yang ada berpengalaman. Kalau berlaku apa-apa kat atas laut ada orang yang tahu apa yang perlu dibuat.
Video di bawah memaparkan sekumpulan orang sedang naik kapal laut dan menuju ke laut, mungkin mereka nak pergi ke tempat lain kot. Kapal laut tu juga sedang menuju ke destinasi mereka.
Mula-mula tidak ada apa-apa yang berlaku, semua orang nampak ceria jer. Tapi mereka tidak akan sangka ada sesuatu yang berlaku beberapa minit kemudian.
Untuk mereka yang belum pernah naik kapal, kejadian cam ni pasti tidak pernah lihat mereka. Cuba lihat beberapa minit kemudian, semua orang menjadi panik, kapal laut tiba-tiba mengalami kejadian cam ni.
Kat atas laut sebenarnya adalah sangat bahaya. kita tidak tahu ada apa haiwan di bawah laut. Kalau haiwan yang besar muncul dan buat serangan ke atas kapal, memang habis lar nak lari pun tidak sempat. tambahan pula ombak yang kuat dan hujan yang lebat yang mungkin akan berlaku..
Jom saksikan video penuh di bawah. awal nya mereka ceria, tengok beberapa minit kemudian mereka menjadi panik
Sila tonton video:
Kredit :kotakmedia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan