ads1

Khamis, 17 Mei 2018

Situasi yang aneh! Kucing dan burung merpati yang seharusnya ‘bermusuh’ dirakam sedang bermain bersama seperti rakan karib

Kini, anda dapat melihat banyak adegan haiwan yang melakukan semua jenis tipu helah atau mempunyai kelakuan yang aneh. Anda juga boleh melihat pelbagai spesies haiwan yang jarang ditemui dan semua perkara ini hampir mustahil untuk diabaikan.
Untuk menambahkan lebih banyak memori anda berkenaan tingkah laku aneh haiwan yang selama ini pernah anda tonton, kini anda dapat melihat mangsa bermain dengan pemangsa mereka, bukan sebagai sumber makanan, tetapi sebagai refleksi persahabatan yang selama ini tidak dapat dilihat pada dekad-dekad sebelumnya kerana YouTube tidak wujud.
Salah satu daripada adegan itu, yang menunjukkan mangsa bermain dengan haiwan yang pada masa lalu adalah salah satu pemangsa yang paling ganas, kita dapat melihat dalam video hari ini, ia menunjukkan bagaimana seekor burung merpati berulang kali membelai seekor kucing dengan menggunakan paruhnya.
Bagi mereka yang biasa melihat kucing yang bersembunyi di tempat-tempat terpencil untuk menangkap pelbagai jenis burung, video ini mungkin kelihatan seperti dirakam di dunia lain, tetapi yang pastinya ia adalah dunia yang sangat lucu dan harmoni.
Kami menjemput anda untuk menonton video yang comel ini dan berkongsi dengan rakan-rakan yang mempunyai kucing sebagai haiwan kesayangan atau, secara kebetulannya, merpati.
Kredit:Era Baru

Tiada ulasan:

Catat Ulasan