ads1

Khamis, 19 April 2018

10 Individu Dewasa Yang Nampak ‘terlalu tenang’ Menjalani Kehidupan. Cemburu Pula Melihat Mereka Ni!


Kita semua cenderung untuk merasa risau dan bimbang tentang sesuatu perkara yang sebenarnya tidak perlu difikirkan langsung. Kadangkala, kebimbangan kita itu boleh menyebabkan kita tidak senang duduk dan juga tidak lena tidur kerana terlalu memikirkannya.
Tetapi, terdapat sebilangan individu di dunia ini yang mempunyai keupayaan untuk melakukan apa sahaja yang mereka mahukan dan bergembira! Individu-individu ini kelihatan sangat menikmati setiap masa dan detik yang mereka lalui tanpa perasaan risau langsung!
Contoh-contohnya ada di bawah. Mungkin ia boleh dijadikan sebagai tips untuk anda menjalani kehidupan ini dengan lebih ‘tenang’.
#1 Jika kita ambil ujian di dalam air, tiada siapa yang akan melihat kita menangis

#2 Apabila anda mempunyai dua teman wanita dan tidak tahu kedua-duanya merupakan sahabat baik. Alamak!

#3 Lantaklah kalau basah pun. Saya tidak mahu berhimpit dengan mereka-mereka ini

#4 Saya tidak peduli dengan keadaan sekeliling jika ada aiskrim di hadapan saya

#5 Nampaknya ada orang tidak kisah jika kakinya kudung

#6 Tembikai memang enak dimakan pada waktu panas tetapi tidak sangka ia dapat menyejukkan kepala juga

#7 Menyambut majlis hari jadi bersebelahan tong sampah? Mengapa tidak?

#8 Kalau saya katakan saya ingin menaiki troli, saya tetap akan menaikinya. Biarlah apa orang nak kata!

#9 Cuma melepak bersama rakan baik saya…. pada waktu hujan lebat
#10 Nampaknya ada yang sudah tahu bungkusan mana adalah hadiah khas untuknya

Sumber : erabaru / gengsembang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan